Aktualności

Kampania społeczna LUBIĘ! #niehejtuje

Ruszyła kampania LUBIĘ! #niehejtuje organizowana przez markę odzieżową Reporter Young. W akcji udział biorą młodzi wokaliści: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska – uczestnicy i zwyciężczyni programu The Voice Kids 2.

„Obserwując naszych odbiorców zauważyliśmy, że problem hejtu coraz częściej dotyczy coraz młodszych osób. Co ważne, dzieci niejednokrotnie nie tylko padają ofiarami hejtu, ale równocześnie, w dużej mierze nieświadomie go generują. Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest odpowiedzią na ten problem, ma uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu” – mówi dyrektor ds. marketingu Reporter Young, Patrycja Gołek.

Do akcji włączyli się młodzi wokaliści, uczestnicy drugiej edycji programu talent-show, The Voice Kids Poland: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz zwyciężczyni programu AniKa Dąbrowska. Artyści wykonają piosenkę promującą kampanię „To co ważne”: https://www.youtube.com/watch?v=RIuUDQCDdqk.

W ramach kampanii LUBIĘ! #niehejtuje, marka zorganizuje specjalne eventy w 4 miastach na terenie Polski. Już 1 czerwca w Poznaniu Plazie oraz 8 czerwca w płockiej Galerii Mazovii. W czasie eventu będzie można usłyszeć piosenkę promującą akcję wykonaną na żywo przez trójkę młodych artystów oraz zobaczyć teledysk do piosenki, w którym udział wzięło 15 dzieci wyłonionych w internetowym konkursie. Zaplanowano także panel dyskusyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w internecie.

8 czerwca we Wrocławiu oraz 15 czerwca w Katowicach w ramach kampanii LUBIĘ #niehejtuje odbędą się spotkania z młodymi influencerkami: Sonią Żugaj, Zuzią Kaszuba, Antoniną Flak oraz Julką Cymbaluk.

Elementem uzupełniającym kampanię są specjalne T-shirty z logo akcji, dostępne w wybranych sklepach oraz na https://reporteryoung.pl/.

Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która również nawiązywała do bezpieczeństwa dzieci. Wtedy marka Reporter Young nagrała film z udziałem popularnych młodych influencerów pt. „Bezpieczeństwo jest najważniejsze!”: https://www.youtube.com/watch?v=_6df3OJaAPg, mający zachęcić dzieci do bezpiecznego spędzania wakacji.

Tygodnik Medyczny

Zdrowie, system ochrony zdrowia, opieka farmaceutyczna, farmacja, polityka lekowa, żywienie, służba zdrowia - portal medyczny

Najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button